Stuntman Mike kalandjai

Hogyan csináltam úgy közlekedési balesetet, hogy mindenki meghalt, csak én nem? Ja és minden halott hülye picsa volt életében... :) Egyébként meg a testvérem, Stuntman Bob vitt be a buliba.

Friss topikok

Linkblog

HTML

Mit NE csinálj a karácsonyi ajándékkal?

2010.01.05. 17:57 | Stuntman_Mike | Szólj hozzá!

 Nos, például, ha egy Rubik 360 tipusú kézi játékszert kaptál (nyilván van olyan, aki lábbal is kirakja, főleg Dél-kelet Ázsiában, de én ettől tartózkodnék), aminek NAGYON örülsz, SEMMIKÉPPEN se add oda Stuntman Mike-nak a kezébe, mutogatás céljából. Főleg ne a következő szöveggel:

"Látod, már majdnem kiraktam, csak egy golyó nincs a helyén!"

(igen, két csuklómozdulattal berántottam a kósza fehér golyót)

Gyengébbek kedvéért egy kép a játékszerről: 

 

 Egyébként valóban jó móka és nem is lehetetlen kirakni, csak tudni kell mi az a giroszkóp és hogyan működik.

Életemben egyszer voltam ilyen űrhajóskiképzős emberi giroszkópban, mert apám rábeszélt, hogy ne égjek az ált.isk.nagy szerelmem és a nővére előtt úgy gondoltam, hogy az vagány. (a nővérét pont úgy hívták, mint ebben a számban: https://www.youtube.com/watch?v=N07NfK9qs4k) De az biztos, hogy nem lennék szívesen úgy újra benne, hogy Mrs. Stuntman pörgeti, mert tutti, hogy így néznék ki:https://www.youtube.com/watch?v=2VL6XSeAc0c LOL!

A bejegyzés trackback címe:

https://stuntmanmike.blog.hu/api/trackback/id/tr621649387

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása