Stuntman Mike kalandjai

Hogyan csináltam úgy közlekedési balesetet, hogy mindenki meghalt, csak én nem? Ja és minden halott hülye picsa volt életében... :) Egyébként meg a testvérem, Stuntman Bob vitt be a buliba.

Friss topikok

Linkblog

HTML

Hogyan sikerült eltüntetnem a történelmi első és egyben blogindító bejegyzést?!

2010.01.05. 15:12 | Stuntman_Mike | 3 komment

Hát így:

Gondoltam szerkesztem az első bejegyzést, aztán másként elmentem és így a kecske is megmarad, a káposzta meg...

Elkúrtam. Kitöröltem a tartalmat, átírtam a címet, aztán...husssss...bukócsőváz...

Így lett a mai mottó rovat első bejegyzése az első blogbejegyzés.

De mostmár nem írok mégegyszer elsőt, mert a fasz kivan.

A bejegyzés trackback címe:

https://stuntmanmike.blog.hu/api/trackback/id/tr21648826

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

GranTurismo (törölt) 2010.01.05. 16:12:16

Akkor most nincs Alapító Okirat? Hát szabad ezt? Jogilag? :)

GranTurismo (törölt) 2010.01.05. 16:19:28

Ász a blog!!! Egy FAIL-lel indítani az nagyon stílusos!

Stuntman Mike se élte túl az elsőt, csak azután lett profi, hogy újra meg újra hibázott! :)

Vagy ahogy Michael Jordan mondaná:

“I've missed more than 9000 shots in my career. I've lost almost 300 games. 26 times, I've been trusted to take the game winning shot and missed. I've failed over and over and over again in my life. And that is why I succeed.”

Stuntman_Mike 2010.01.05. 17:50:16

Jogilag lehet...
Arcilag nem, mert úgy epic fail, csesszemeg...
süti beállítások módosítása