Stuntman Mike kalandjai

Hogyan csináltam úgy közlekedési balesetet, hogy mindenki meghalt, csak én nem? Ja és minden halott hülye picsa volt életében... :) Egyébként meg a testvérem, Stuntman Bob vitt be a buliba.

Friss topikok

Linkblog

HTML

Aprócska kalapocska, benne csacskamacskamocska

2010.03.23. 09:47 | Stuntman_Mike | 1 komment

"Nem feltétlenül ragaszkodom ahhoz, hogy minden nap legyen Stuntman Mike részéről bejegyzés, de lassan erőt kéne vennie a lustaságán!" (Stuntman Bob)

Oké, affaszomatmáááár! (Stuntman Mike)

 

Amióta egyre élénkebben él bennem az a boldogsággal teli kép, ahogy az öreg Stuntman átnyújtja nekem végre azt az almás eszközt, amitől az életem még nagyszerűbb lesz, folyamatosan fantáziálok azon, hogy emberfeletti kreativitásomat (ami nem csak kocsikázó nők kivégzésében nyilvánul meg) miként éljem ki. Mivel találtam már erre egy megfelelő cuccot, amit Notorious Q.U.N.-nal szeretnék együtt használni, nem marad más hátra, mint az ezévi nagy évfordulóra beszereztetni a rokonokkal egy meffelelő digitális kamerát. (sok-a-DUMA-sok-a-duma) Így legalább majd jó lesz. De addigis keresés közben futottam bele ebbe:

http://interfacelift.com/wallpaper_beta/downloads/date/any/

Ha szeretnél egy jó háttérképet, nos döfj a fenti linkre. Én beszartam.

Címkék: cool cucc

A bejegyzés trackback címe:

https://stuntmanmike.blog.hu/api/trackback/id/tr321861683

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

GranTurismo (törölt) 2010.03.24. 11:49:19

Nem az a lényeg hogy milyen a cájg amivel lőssz (lövöl), hanem hogy mindig legyen nálad és lőjj mindenre! ez sokmindenre igaz

de már megint meg akarom mondani hogy mit hogy jó csinálni, mintha tudnám mindenről... ÉS IGEN! HAHAHAHA! XD

GT out
süti beállítások módosítása