Stuntman Mike kalandjai

Hogyan csináltam úgy közlekedési balesetet, hogy mindenki meghalt, csak én nem? Ja és minden halott hülye picsa volt életében... :) Egyébként meg a testvérem, Stuntman Bob vitt be a buliba.

Friss topikok

Linkblog

HTML

Luke....én vagyok....a....CIPŐD!

2010.01.19. 08:48 | Stuntman_Mike | 1 komment

Sajnos megint valami, ami azonnal kell. Még nyomozom, hol lehet kapni BudaszákszPesten és amint megtudok valamit, azonnal tudatom a kevés de annál lelkesebb látogatómmal!

http://www.starwars.com/vault/collecting/news20091208/index.html

Következzék egy-két példa:

Az erő legyen velünk, meg mostmár az adidas is...Pedig világ életemben egy Nike person voltam, de most úgy tűnik újra kell gondolni a koncepciómat. GranTurismo kollegának üzenem, hogy stipstop az xwinges! :)

Elütési faktor: 5!!! (kár hogy nincs hatos)

Címkék: cool cucc mozibuzi.com

A bejegyzés trackback címe:

https://stuntmanmike.blog.hu/api/trackback/id/tr731683946

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

GranTurismo (törölt) 2010.01.19. 13:06:26

Világ nördjei egyesüljetek a co-branding zászlaja alatt! :)

(Mostanában) ügyes az Adidas ebben és jó márkákat választanak:
Diesel
Vespa (igen a motor)
Yohji Yamamoto (dizájner csávó)
Stella McCartney

Amúgy kinyúltam az erőbe és megnéztem a jövőt és elrettentett, hogy eljön az az idő amikor S-es Metallica-s pólót látunk egy Oscarba járó köcsögön az Armani zakó alatt mer az kúl!

Mondjuk szerintem is cool egy belezős Cannibal Corpse póló, de fel nem venném, mert rémálmai lesznek annak aki velem szembe jön! :)

Tehát az idei év "újdonsága" az lesz hogy nerd=cool

Fogyasszon mindenki termékeket!

Stipistop egy póló

GT out
süti beállítások módosítása